Inschrijvingen Masterclass VVD Regio Zuid 2024-2025 geopend!

Heb jij ambitie binnen de VVD? Dan is de Masterclass dé kans om jezelf verder te ontwikkelen, andere actieve VVD’ers te ontmoeten en je vaardigheden en kennis nog verder aan te scherpen. Heb jij al enkele voetstappen gezet als wethouder, fractievoorzitter, gemeenteraadslid, steunfractielid, bestuurder Lokaal Netwerk, waterschapbestuurder of heb jij tijdens je studie of maatschappelijk al het verschil kunnen maken? Meld je dan aan.

Als deelnemer verwachten we iets van je. Je wilt jezelf ontwikkelen en bent bereid om je daarvoor maximaal in te zetten. Je bent alle bijeenkomsten aanwezig, je bereidt je voor en je stuurt je leerdoelen voor elke bijeenkomst bij. Je maakt je huiswerkopdrachten, schaft de benodigde literatuur aan en maakt een Persoonlijk Ontwikkel Plan.

De essentie is dat de deelnemers aan elkaar gewaagd zijn, qua persoonlijkheid, politieke en maatschappelijke ervaring. De dynamiek in een groep is belangrijk voor het succes van het programma. Voor iedere deelnemer geldt dat je wat komt halen en iets kunt brengen.

Met deelname aan de masterclass versterk je ook je liberale netwerk. Van binnen de VVD zullen politici vanuit alle bestuurslagen aanschuiven. Maar zal het ook internationale contacten opleveren met liberalen van de OpenVLD, MR, PFF, FDP en DP. Ook zij zullen op bepaalde momenten tijdens de masterclass een bijdrage leveren.

Kijk voor meer informatie omtrent de aanmelding, de kosten en het programma in het bijgevoegde document hieronder.