Vaardigheden: Debat I: een introductie (2 dagdelen)

Interesse in politiek en debatteren? Meld je dan aan voor de training Debat I op woensdag 1 mei, georganiseerd door de VVD Brainportregio! Deze praktische training is ontworpen om je debat- en argumentatievaardigheden te versterken. Of je nu beter wilt worden in het verdedigen van je standpunten, effectiever wilt communiceren, of simpelweg je zelfvertrouwen een boost wilt geven, deze training bied de basis die je nodig hebt. Zowel voor ervaren debaters als beginners is dit een interessante avond waarin de praktijk veelvuldig aan bod komt. Om dit voor iedereen te garanderen geldt er een maximum van 15 deelnemers.

Ben je klaar om je debatvaardigheden naar een hoger niveau te tillen? Meld je dan nu aan voor Debat I bij de VVD Brainportregio. Dit kan door een e-mail te sturen naar het aangegeven e-mailadres (zie MijnVVD). We zien je graag bij onze training!

Let op: bij meer dan 15 aanmeldingen hebben leden van de VVD Brainportregio voorrang. Indien dit van toepassing zal dit tijdig gecommuniceerd worden.