Workshop Liberale Loopbanen: 8 & 9 december 2017

Workshop Liberale Loopbanen

Bent u al geruime tijd politiek of bestuurlijk actief voor de VVD? En wilt u onderzoeken of u toe bent aan de volgende stap in uw liberale loopbaan? Noteer dan alvast 8 & 9 december 2017 in uw agenda voor de workshop Liberale Loopbanen! Zorg dat u deze leerzame en sfeervolle workshop dit jaar niet mist.

In deze workshop wordt, tijdens een intensief programma, inzicht geboden in de eigen drijfveren en ambities, en wordt dieper ingegaan op kansen en mogelijkheden met op het eind een actieplan voor de eigen politieke of bestuurlijke carrière. Tijdens de workshop kunt u in een 1-op-1 gesprek met alle inleiders uw ambities en twijfels bespreken. Aan deze workshop, die door Talentmanagement wordt georganiseerd, verlenen o.a. Hans van den Broek, Frans Gosses en Marianne Schuurmans hun medewerking.

Data december 2017

Dagen: vrijdag 8 december en zaterdag 9 december 2017

De workshop Liberale Loopbanen is bestemd voor VVD’ers die al geruime tijd politiek of bestuurlijk actief zijn en toe zijn aan de volgende stap. Het aantal plaatsen is beperkt en de groep wordt zo optimaal mogelijk samengesteld. Kandidaten worden geselecteerd op basis van hun (VVD-) CV en politiek bestuurlijke ervaring.

Wijze van aanmelden

U kunt zich nu aanmelden via MijnVVD (evenementen). Voeg hierbij uw CV en recente foto. Aanmelden kan tot 10 november 2017. De bijdrage is € 160 per persoon; dit is inclusief maaltijden en overnachting (consumpties zijn voor eigen rekening).

Na aanmelding via MijnVVD ontvangt u een bevestigingsmail met een l