PS/WS Informatiesessie

Alhoewel de gemeenteraadsverkiezingen net achter ons liggen, staan de eerstvolgende verkiezingen alweer over minder dan een jaar op de rol. Op 15 maart 2023 mogen we namelijk stemmen over de samenstelling van de Provinciale Staten & Waterschappen. De voorbereidingen voor deze verkiezingen zijn inmiddels in de hele partij gestart, en wij willen graag helpen bij deze voorbereiding. Daarom organiseert de Haya van Somerenstichting in samenwerking met de VVD-bestuurdersvereniging op woensdag 14 juni vanaf 19:30 uur een digitale informatiesessie over de Provinciale Staten en Waterschappen.

Gedurende deze sessie zullen we onder andere inzoomen op het werk van Provinciale Statenleden en Waterschapsbestuurders en beantwoorden we al jouw vragen. Dit gaan we doen met een aantal ervaren VVD’ers:

- Juliëtte van Gilse is sinds 3 jaar Statenlid in Utrecht. Juliëtte is portefeuillehouder Natuur, Landbouw, Milieu, Bodem en Water.

- Arthur van Dijk is sinds 2019 Commissaris van de Koning in Noord-Holland.

- Rogier van der Sande is sinds 2017 dijkgraaf van het hoogheemraad Rijnland en was daarvoor actief als Statenlid in Zuid-Holland.

Heb je dus interesse in een kandidatuur voor de Provinciale Staten of Waterschappen of ben je gewoon geïnteresseerd in de werkzaamheden van deze gremia, meld je dan snel aan via MijnVVD.