Media: Schrijven

Iedere VVD’er probeert zoveel mogelijk mensen op positieve wijze kennis te laten maken met onze boodschap, onze ideeën en onze volksvertegenwoordigers. De media kunnen daarbij helpen, net zoals posters, folders of een gesprek met de kiezer dat kunnen. Dit zijn allemaal middelen die we kunnen inzetten om onze boodschap zoveel mogelijk kracht bij te zetten.

Deze training laat u kennismaken met de mogelijkheden, kansen en gevaren van het inzetten van de media om uw doelstellingen te realiseren. Het legt globaal uit hoe je als politieke organisatie om moet gaan met de media. Zodat u, als u straks met de media in aanraking komt, goed beslagen ten ijs komt. Of dat nu actief of passief, gevraagd of ongevraagd, omdat u nieuws brengt of bent.

De cursusdag is een combinatie: we aan de slag gaan met het opbouwen van berichten op een manier die het mogelijk maakt om ze zowel richting media als - vaak in stukjes - op sociale media te gebruiken

Trainer: Michel Peters

Locatie: De Panberg in Eersel

Kosten: € 60 incl. koffie/thee/lunch