Media: mediagebruik (1 dagdeel)

Iedere VVD'er probeert zoveel mogelijk mensen op positieve wijze kennis te laten maken met onze boodschap, onze ideeën en onze volksvertegenwoordigers. De media kunnen daarbij helpen, net zoals posters, folders of een gesprek met de kiezer. Dit zijn allemaal middelen die we kunnen inzetten om onze boodschap zo veel mogelijk kracht bij te zetten. Daarbij kan echter flink wat misgaan. Dat kan voorkomen worden door een goede voorbereiding. Deze training laat u kennismaken met de mogelijkheden, kansen en gevaren van het inzetten van de media om uw doelstelling te realiseren. Het legt globaal uit hoe je als politieke organisatie om dient te gaan met de media zodat u, als u straks met de media in aanraking komt, goed beslagen ten ijs komt. Of dat nu actief of passief is, gevraagd of ongevraagd, omdat u nieuws brengt of omdat u nieuws bent. In deze training belichten we wetmatigheden, regels, tips & tricks die u kunnen helpen. We maken geen onderscheid tussen tv, radio, geschreven pers en online media. Voor wie: De training is bedoeld voor leden die een rol hebben in de partij en in aanraking komen met de media.

De training begint om 19:00 uur en eindigt omstreeks 22:00 uur. Aanmelden kan bij Tim van der Heijden via tim.vanderheijden@vvddenhaag.nl. De training wordt gegeven door Onno Spek.