Workshop Liberale Loopbanen (december) 2016

Workshop Liberale Loopbanen

Bent u al geruime tijd politiek of bestuurlijk actief voor de VVD? En wilt u onderzoeken of u toe bent aan de volgende stap in uw liberale loopbaan? Meld u aan voor de workshop Liberale Loopbanen!
9 en 10 december 2016 is er een nieuwe workshop Liberale Loopbanen gepland! Zorg dat u deze leerzame en sfeervolle workshop dit jaar niet mist.

Geen loopbaan is gelijk; niet in het bedrijfsleven, maar al zeker niet in de politiek. En het is zeker niet eenvoudig om keuzes te maken tussen en/of binnen een politieke of maatschappelijke loopbaan. De één heeft ambities om volksvertegenwoordiger te worden, de ander heeft wellicht bestuurlijke ambities. Sommigen staan voor de keuze: of hun politieke loopbaan vervolgen of hun energie op een maatschappelijke carrière richten: weer anderen worstelen met de vraag hoe een politieke en maatschappelijke carrière eigenlijk te combineren.

In deze workshop wordt, tijdens een intensief programma, inzicht geboden in de eigen drijfveren en ambities, en wordt dieper ingegaan op kansen en mogelijkheden met op het eind een actieplan voor de eigen politieke of bestuurlijke carrière. Tijdens de workshop kunt u in een 1-op-1 gesprek met alle inleiders uw ambities en twijfels bespreken. Aan deze workshop, die door Talentmanagement wordt georganiseerd, verlenen Hans van den Broek, Bruno Bruins, Frans Gosses, Marianne Schuurmans en Marks Harbers hun medewerking.

Data december 2016

Dagen: vrijdag 9 december en zaterdag 10 december 2016
Tijden: vrijdag 9 december vanaf 12:00 uur t/m zaterdag 10 december 14:00
Locatie: Ernst Sillem Hoeve, Soestdijkerweg 10b, 3733MH Lage Vuursche

De workshop Liberale Loopbanen is bestemd voor VVD’ers die al geruime tijd politiek of bestuurlijk actief zijn en toe zijn aan de volgende stap. Het aantal plaatsen is beperkt en de groep wordt zo optimaal mogelijk samengesteld. Kandidaten worden geselecteerd op basis van hun (VVD-) CV en politiek bestuurlijke ervaring. De bijdrage is € 160 per persoon; dit is inclusief maaltijden en overnachting (consumpties zijn voor eigen rekening).

Wijze van aanmelden

U kunt zich tot 11 november 2016 aanmelden via MijnVVD (evenementen). Voeg hierbij uw CV en recente foto.

Na aanmelding via MijnVVD ontvangt u een bevestigingsmail met een link naar een vragenlijst. Na invulling van deze lijst is uw aanmelding compleet. U hoort uiterlijk 25 november 2016 of u bent geselecteerd.

Vragen

Voor vragen kunt u contact opnemen met de Haya van Somerenstichting via haya@vvd.nl of telefonisch via 070-361 30 10